maandag 30 november 2009

Pijl - Resultaat


Steeds als ik me die pijl voor de geest probeerde te halen, zag ik hem in gedachten ombuigen en terug naar mezelf wijzen. Hm... Het meest confronterend was een netwerkbijeenkomst waarbij we van tevoren een overzicht van de deelnemers kregen toegestuurd. Dan kon iedereen thuis alvast zien wie er zou komen en met wie ze dus contact wilden leggen voor het beste resultaat. Heel efficient en doelgericht! Het leek me een goed idee, totdat ik de lijst doornam en niemand kon vinden die op basis van zijn of haar profiel voor mij bruikbaar leek. Ik had meteen geen zin meer om te gaan maar ging toch. De eerste die ik sprak, vertelde ik dit verhaal en hij vond het wel grappig. "Misschien is dat doelgerichte gewoon niet zo jouw ding.". Oja, da's waar ook! Ik ben meer iemand van de weg in plaats van het doel. Kom ik toch weer terug bij mezelf uit dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten