maandag 28 december 2009

Vuurwerk - Laatste week van 2009

Vanmorgen heb ik eens opgezocht welke wensen ik voor mezelf had voor het jaar dat bijna voorbij is. Ik wilde meer gaan doen met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, was van plan om een regionale werkgroep van mijn favoriete beroepsvereniging nieuw leven in te blazen, had een verlanglijstje voor een andere website en hoopte voldoende geld te verdienen om schulden af te lossen en een buffer op te bouwen.
De eerste 2 zijn gelukt en met mijn nieuwe website ben ik lekker bezig. Alleen financieel is het resultaat iets minder royaal dan ik had gehoopt, maarja... ik ben gelukkig niet de enige! En ik moet bekennen dat ik zoveel vrije tijd ook wel fijn vond. Maar deze laatste week van het oude jaar wil ik lekker veel aandacht en energie steken in mijn nieuwe site zodat ik het komende jaar meer kans maak op wat grotere opdrachten. Als ik nu het lontje aansteek, heb ik straks misschien spetterend vuurwerk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten