maandag 11 januari 2010

Hart - Resultaat


Zowel mijn hart als mijn hoofd waren er druk mee, met de administratie. Nu het bijna klaar is, heb ik een aardige lijst van dingen om dankbaar voor te zijn, met in de top 3: bijzondere mensen, mooie opdrachten en een heleboel fijne herinneringen aan activiteiten in de buitenlucht. Er is maar weinig om over te rouwen. De belangrijkste 3: dat een goede vriend het contact met mij moest verbreken, een grote opdracht die niet door ging en het gekwakkel met mijn gezondheid en energie.
Grappig dat de aspecten van het leven die voor mij het meeste betekenen ook hier vanzelf weer in terugkomen. Geld is daar geen onderdeel van, maar ik ben van plan om het komende jaar uit te proberen wat er gebeurt als ik die blinde vlek wat meer positieve aandacht geef. Wellicht kan dit boek mij een andere kijk geven en mijn relatie met geld helpen veranderen.
(Met dank aan Nando Pille voor de tip!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten