maandag 7 november 2011

Smeer - Tweede week van november 2011

Terwijl ik dit schrijf op de computer van Eric, levert mijn eigen Mac een strijd met zichzelf om mijn verdwenen foto archief zo veel mogelijk terug te vinden. Mijn aandacht is daardoor afgeleid van wat ik eigenlijk probeer te doen. En dat is niet erg effectief. Ik word er ook onrustig van en natuurlijk zie ik dat genadeloos terug in de hond. In plaats van rustig ergens te gaan liggen wachten tot het wandeltijd is, drentelt hij om me heen, vraagt om water, wil een aai, komt dan weer met een gevonden voorwerp aanzetten waar hij beslist niet op mag kauwen... Als het zo doorgaat, wordt dit een taaie week. Dat lijkt me maar niks. Ik ga op zoek naar smeer middel om de boel te versoepelen. Om te beginnen: koffie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten