maandag 21 mei 2012

Puzzel - Resultaat

Wat heerlijk als een onaangenaam besluit goed uitpakt! De klimcursus die ik afgelopen weekend in de Ardennen gaf, was bijna voorbij. Ik had de deelnemers alleen nog graag een afsluitende opdracht gegeven om al het geleerde gecombineerd toe te passen. Maar er zat regen en onweer in de lucht en ik koos met pijn in mijn hart voor een vervroegde terugtocht naar de camping. Altijd balen als het loos alarm is en de zon weer doorbreekt. Maar het was geen loos alarm. Het begon te rommelen zodra we het klimgebied uit waren. Met de eerste dikke druppels kwamen we aan op de binnenplaats en zodra iedereen binnen was, barstte het noodweer kort maar hevig los. Een perfect moment voor een laatste vragenronde en een ontspannen afsluiting van de cursus.
Vervolgens boden twee cursisten mij het laatste stukje van mijn vervoerspuzzel door hun auto opnieuw in te pakken (over puzzelen gesproken...) zodat er voor mij ruimte op de achterbank ontstond. Viel alles mooi op z'n plek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten