maandag 11 juni 2012

Flipper - Tweede week van juni 2012

Ik heb het weer. De TV staat aan, ik heb eigenlijk trek in koffie, maar vind dat ik eerst dit klusje af moet maken. Dus ik probeer verder te schrijven, bedenk dan dat ik nog een vraag heb uit staan bij een collega. Ik pak mijn telefoon om hem te bellen, maar herinner me dan dat het verloop van het gesprek af hangt van iets dat ik nog niet heb opgezocht. Dus ik ga terug naar mijn laptop om de ontbrekende informatie op de zoeken. Hee, ik was nog bezig met iets anders. Dat is waar ook... M'n kop is een flipperkast vandaag. Dat kan ik niet zo goed gebruiken, want ik heb wat klussen die ik af wil maken deze week en wat afspraken waar ik een helder hoofd bij nodig heb. Liever glij ik als Flipper door het werk heen. Geruisloos, gewichtloos, wrijvingsloos. Nouja, dat hoeft nou ook weer niet, maar een beetje gestroomlijnder zou fijn zijn. Toch maar eerst koffie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten