maandag 9 juli 2012

Blanco - Tweede week van juli 2012

Nou zeg, dat is ook wat! Denk ik even lekker slim te smokkelen door mijn Woord van de week alvast op zondagavond te schrijven, heb ik geen inspiratie... Al dik 2 uur zit ik met de laptop op schoot maar er komt niks uit mijn vingers. Elk toepasselijk Woord dat ik kan verzinnen, heb ik al eens gebruikt. En ik verwacht niet dat het in alle vroegte veel beter gaat. Misschien ben ik toe aan vakantie en moet het Woord maar eens even pauze nemen. Ja, dat vind ik eigenlijk best een fijn plan. Even wat ruimte voor leegte. Een blanco vel en dat even zo laten. Om te zien wat zich spontaan aandient. En als er niks komt... ook goed. Is dat niet de essentie van vakantie?

Het Woord Van De Week is in elk geval weer terug vanaf september... Fijne vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten