maandag 14 januari 2013

Lat - Tweede week van januari 2013

Oke, meestal doe ik hier een dik half uur over. En ik heb nu 11 minuten. Eens kijken of dat ook genoeg is. Waarschijnlijk is dit niet het laatste gevalletje van deze week in de categorie 'hup!'... Nadeel: ik moet wellicht genoegen nemen met een 6 of een 7 in plaats van een 8 of een 9. Voordeel: het schiet wel lekker op en wie merkt trouwens het verschil als ze niet weten waar mijn meetlat ligt? Meestal ben ik zelf het enige slachtoffer van mijn neiging tot perfectionisme. Nou, dat is denk ik best wel een aardig thema voor de komende dagen. De lat even wat lager leggen. Dan lijkt het misschien meer op hordelopen in plaats van op hoogspringen. Dat houdt een mens wat langer vol. 
Zo. En nog 4 minuten over ook!

1 opmerking:

  1. Citaat: "De lat even wat lager leggen. Dan lijkt het misschien meer op hordelopen in plaats van op hoogspringen. Dat houdt een mens wat langer vol."

    Ik woon in Polen, in Warszawa. Beleef heul wat ups-en-downs, wat ik niet life vertel hier, nù.
    Én leg de LAT idd errug hoog. Heul hoog.
    Wil álles tegelijk doen: nieuwe woning, nieuwe baan, én dan óók nog de franchise-(Nederlandse) formule die ik hier wil opzetten..
    Na 'n gesprekje net, met iemand in NL aan de telefoon: IK leg de lat nù lager :-) Dank, Letty, om me tot dit inzicht te laten komen.. door jouw-blogtextje hierboven :-))

    BeantwoordenVerwijderen