maandag 22 april 2013

Boter - Vierde week van april 2013

Dat heb ik nou een paar keer gehad de afgelopen tijd: iets lijkt heel spannend en dan valt het nogal mee, loopt het met een sisser af of gebeurt er helemaal niet waar ik een beetje bang voor was. Of er lijkt niets aan de hand te zijn, ik ga er open en ontspannen in en er gaat onverwacht een bommetje af. En dankzij mijn open en ontspannen houding, landen de granaatscherven als in zachte boter en valt het resultaat beter uit dan zonder de uitbarsting het geval zou zijn geweest. Conclusie? Er gaat nooit wat mis. Er gebeurt alleen wat er gebeurt. En dat is dan precies wat er gebeuren moet. Hoe fijn zou het zijn om die ontwapenende staat ook mee te nemen als er mogelijk ontploffingsgevaar dreigt. Daar ga ik eens op oefenen. Kost ook minder energie dan me schrap zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten