maandag 17 februari 2014

Drie - Derde week van februari 2014

Toen ik rond de kerst voorzag dat dit wel eens een drukke periode zou kunnen worden, heb ik heel pro-actief een week vakantie ingepland. Vandaag is de eerste dag. Best hilarisch, want ik zit keurig thuis achter mijn Mac. Te werken. Nouja ach, ik zit niet op kantoor dus wat dat betreft heb ik altijd vakantie. Net naar de bakker gelopen voor een lunch hapje. En het is best goed gelukt om deze week wat meer ruimte voor mezelf te bewaren. Veel sporten dus en een beetje uitslapen. Deze vakantieweek eindigt met 3 dagen trainen bij 3 verschillende groepen en met 3 verschillende collega's op 3 verschillende plaatsen in het land. Ook leuk. Laat ik voor de balans op de 3 tussenliggende dagen vooral wat extra aandacht voor mezelf hebben. For me, myself and I.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten