maandag 17 maart 2014

Ballen - Derde week van maart 2014

Als ik zo mijn buro bekijk, hou ik aardig wat verschillende ballen tegelijk in de lucht. Ze zijn gelukkig niet allemaal even groot en zwaar, dus sommige blijven wat langer hangen voordat ze weer omlaag komen en ik er wat mee moet. Maarja, er zitten er ook bij die ik wel wat eerder terug zou willen zien. Het is in dat opzicht misschien meer multiplayer tafeltennis met tig ballen. 
Het leuke is: het lukt eigenlijk best goed. Ik zat daar net even over na te denken en het komt denk ik voor een groot deel doordat ik met beide benen stevig op de grond sta. Als ik moest jongleren op een wiebelig plankje of op de rug van een rondrennende hengst, was het alweer een heel ander verhaal. En zo voelt dat niet, want ondanks de hectiek heb ik ergens vanbinnen rust, vertrouwen en stabiliteit. Dat er daardoor geen bal aan is, klopt ook weer niet. Maar het is te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten