maandag 3 mei 2010

Feest- Eerste week van mei 2010

Het fijne van lang op vakantie zijn, is dat ik tegen het einde weer naar huis begin te verlangen. Wat een feest om het vertrouwde geluid van Giel Beelen te horen vanmorgen! Na al dat Duitse en Franse geratel op de radio werd ik daar even onevenredig blij van. Nu nog zorgen dat ik van de week al dat wasgoed wegwerk, dan is alles weer zoals het was. Behalve ikzelf dan, want het positieve bijproduct van al die vakantiepech is dat ik tegenwoordig een stuk stressbestendiger blijk te zijn dan voorheen. En kalm en optimistisch blijven, spaart een hoop energie uit die we nu hebben kunnen steken in oplossingen vinden, humor en aandacht voor wat allemaal wel helemaal in orde was. Best het vieren waard eigenlijk! Dat gevoel neem ik graag mee naar de komende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten