maandag 18 oktober 2010

Lijn - Derde week van oktober 2010

De komende week heb ik maar weinig tijd om rustig 'dingen' te doen achter de laptop. Want ik ben veel van huis om te trainen. Dat is even lastig, want ik heb wel een paar klussen liggen die niet even tussendoor kunnen. Ik hou ervan om plannen wat te laten rijpen en mogelijkheden rustig af te wegen. Dan komt het uiteindelijk wel rond. Helaas ontbreekt me deze keer de tijd daarvoor, dus ik moet op zoek naar een andere strategie. Mijn gewone werkwijze is eigenlijk nogal solo: ik denk wat, ik droom wat, ik zoek wat op, ik lees wat. Daar red ik het nu dus niet mee. Mijn uitdaging is om hulplijntjes in te schakelen. Niet alles alleen willen doen, maar even sparren met wat collega's. In contact in plaats van uit contact. Hallo, wie heb ik aan de lijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten