maandag 27 december 2010

Opblaasbeest - Vierde week van december 2010

Na de eindsprint van de afgelopen week, is het nu tijd voor pauze. Even een dikke week zonder verplichtingen, afspraken en plannen. Er kan van alles, maar er mot effe niks. En sommige dingen kunnen ook gewoon echt niet, want de laptop blijft lekker thuis. Kan ik ook niet in de verleiding komen om toch de administratie te gaan doen. Een weekje voor rust en schaamteloze pret. En als er iets is waardoor ik in de stemming kom: een opblaasbeest. Ja, vooral in de winter juist! Hihi, de voorpret is zojuist begonnen...

Ik ben met Woord en al een paar dagen aan het genieten van wat andere sneeuw. Dus volgende week is er geen nieuw Woord. Vanaf 10 januari kun je weer op me rekenen. Ik wens je hele fijne dagen, veilige reizen en een gezond 2011!

1 opmerking:

  1. Net je blog en vooral ook je website ontdekt. Wow. Mooi opgezet!

    BeantwoordenVerwijderen