maandag 12 september 2011

Draad - Resultaat

En zo kwam er dan toch nog een einde aan die lange, lange zomervakantie van mij. Met het risico dat het langdradig word, wil ik wat rode draden van mijn vakantie noemen:
  • Ons witte busje die ik halverwege de zomer een naam heb gegeven als dank voor zijn inspanningen, bescherming en comfort. Ik legde er duizenden kilometers in af en heb er talloze nachten heerlijk in geslapen.
  • De bergen, de bergen. Nog nooit legde ik zoveel hoogtemeters af binnen een paar weken. Lopend welteverstaan.
  • Solo. Omdat Eric voor zijn werk in Belgie zit en zat de hele zomer, ben ik veel alleen op  pad geweest. 
  • McDonald's. Mijn trouwe partner in den vreemde. Een oase van beschaving voor de verwilderde reiziger. Met goeie koffie, gratis schone toiletten en natuurlijk de WiFi.  
Het wonderlijkste vond ik te merken dat ik ernaar uit begon te zien om weer gewoon lekker aan het werk te gaan. Er trad een soort vakantie-verzadiging op aan het begin van september. Mooi. Dan pak ik nu lekker de draad weer op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten