maandag 19 september 2011

Elastiek - Derde week van september 2011

Terwijl de herfstzon zich schuchter laat zien vanachter zijn sluiter van ochtendnevel, ben ik alweer bijna 2 uur onderweg. Ik zit in de trein naar Namen. In de trein, niet in de auto. Want zo kan ik nog wat werken tijdens mijn verlengde weekend. Ik rek mijn vrije tijd nog wat uit. Die flexibiliteit vraag ik ook van mijn lichaam dat wat nachtrust heeft gemist de afgelopen etmalen. Met een beetje geluk is mijn gezondheid lenig genoeg om de impact daarvan op te vangen. En ik hoop op wat stretch in mijn energie en creativiteit. Want ik heb nog wel wat huiswerk en even geen laptop. Maar voor wie
het zich ooit afvroeg: een bluetooth toetsenbord werkt echt geweldig met een iPhone!

-- Gepost vanaf Letty's iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten