zondag 4 december 2011

Team - Resultaat

Haha, wat een geweldige week heb ik gehad! Ik ben me waarschijnlijk nog nooit zo bewust geweest van alle samenwerking die ik steeds heb met allerlei dingen, dieren, mensen en niet te vergeten de natuur en mijn eigen lichaam. Ik was een team met de hond, toen zijn tennisbal zoek was in het bos. Ik maakte synergie team met mijn collega toen we samen de tekst voor een concept brief aan het maken waren. Ik werkte samen met mijn lichaam door het rust en veel water te geven toen dat nodig was. En dat is nog maar het topje van de ijsberg. Het mooiste gebeurde in het weekend. De Happinez plofte door de brievenbus en het thema is deze keer: Samen. Briljant! Dat moest het beeld worden bij mijn Woord. Eric hield het blad vast, zodat ik er makkelijker een foto van kon maken. Teamwerk dus. En de app die ik gebruikte voor het effect had ik getipt gekregen van een goede vriend. Bedankt allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten