zondag 4 december 2011

Wortel - Eerste week van december 2011

Onstuimig weer vandaag. Harde wind en hagel. Ik word uitgedaagd om stevig te staan en niet omver te waaien. Niet als een blok beton, want zelfs dat barst en breekt uiteindelijk. Maar als bamboe dat stevig geworteld is, maar boven de grond flexibel blijft en terugveert. Zo wil ik deze week meebewegen zonder om te vallen.
(Eigenlijk kwam ik hierop doordat ik me zorgen maakte dat Sinterklaas met schimmel en al van het dak zou waaien onder deze omstandigheden. En dat ik een wortel in de koelkast heb liggen en niet in mijn schoen. Voor de (glutenvrije!) Venetian Carrot Cake van Nigella Lawson die ik vandaag ga maken, want we doen niet aan pakjes enzo maar aan deze surprise wil ik me toch eens wagen. Maar dat is natuurlijk niet WoordVanDeWeek-waardig. Je hoort volgende week of het is gelukt!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten