maandag 12 november 2012

Eb - Tweede week van november 2012

Ojee, er klopt iets niet: ik heb hartstikke veel ruimte in mijn agenda. Dat klopt niet omdat ik een hele lijst 'lopende zaken' heb en ik zou dus best vol moeten zitten. Het punt is dat ik deze ruimte expres gemaakt heb. Een periode met wat minder afspraken buiten de deur, zodat ik tijd en vooral rust heb om 'huiswerk' te doen. Helaas laat de voorziene vloed nog even op zich wachten. Ik ben geneigd om lui te worden en te denken dat ik alle tijd van de wereld heb. Maar dan weet ik zeker dat ik de rest van de maand tegen het springtij aan het worstelen ben. Want natuurlijk komt al het examenwerk dan  tegelijk binnen op een moment dat ik twee dagen aan het trainen ben en daarna een weekend weg. Dat lijkt me maar niks. In plaats daarvan ga ik gebruik maken van dit laag water om mijn zaakjes op orde te brengen en waar mogelijk wat vooruit te werken zodat ik er klaar voor ben zodra het tij keert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten