maandag 5 november 2012

Vol - Eerste week van november 2012

Ik ben een beetje snipperig vandaag. Mijn hoofd zit vol met kleine klusjes, waardoor ik niet kan kiezen welke eerst moet. En als ik dan aan ééntje begin, schiet me weer een andere te binnen die mijn aandacht afleidt. Zo flipper ik van de ene website naar het andere programma en komt er niets uit mijn handen. Ondertussen blijft de klussenlijst groeien. Onhandig. Toch zijn er ook al dingen gelukt vandaag: ik ben opgestaan, heb ontbeten, met de hond gekroeld, het plastic aan de straat gezet, een advertentieverkoper afgeschud. Best een aardig begin van de maandagochtend eigenlijk! En zo is mijn glas ineens half vol in plaats van half leeg. Dat geeft meteen moed om mijn lijstje te nummeren en domweg bij 1 te beginnen. Of eigenlijk al bij 6!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten