maandag 13 januari 2014

Rood - Resultaat



Kijk nou! Zelfs in de fabriek waar ze Delfts blauw maken ligt de boel stil. Dan kan mijn mailbox toch vast ook wel een dagje wachten? Het viel me de afgelopen weken niet mee om me 'vrij' te voelen. Ik was toch nog erg veel bezig met van alles. En wat ik misschien nog wel het moeilijkste vond: als ik dan echt even niets deed, voelde ik me een beetje leeg. Nutteloos. Onbevredigd. Het is ook potdorie nooit goed...

Waar ik wel bijzonder tevreden over ben is dat ik in een recordtijd mijn administratie klaar heb. Bijproduct is een mooie TaDaa!!!-lijst van 10 goeie dingen die ik vorig jaar heb gedaan: 
  • Film gemaakt bij een bedrijf in Veenendaal ter ondersteuning van een trainingstraject dat ik daar deed.
  • Wandelcoaching in de sneeuw en vooral ook gebruikmakend VAN de sneeuw.
  • Op dag 1 van de klimweek in Ailefroide een 6a voorgeklommen zonder stress. 
  • Eindelijk een nieuw toilet!
  • Aangesloten bij het Broodfonds 
  • Spontane wijziging van de vakantieplannen. Op weg naar Denemarken nog even een tent gekocht en daardoor ontdekt hoe verrassend leuk Bremen is. 
  • Lid geworden van de MOS en meegedaan met de Distinguished Gentleman's Ride: een ritje door Nijmegen op de motor in een lange jurk.
  • Begonnen met een cursus Zweeds.
  • Opleiding Serious Gaming gedaan bij de TU Delft.
  • Overgestapt naar de Triodos Bank voor het zakelijke betalingsverkeer.
(https://www.facebook.com/letty.wessels/media_set?set=a.708262139208759.1073741827.100000749374302&type=3)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten