maandag 30 augustus 2010

Pas - Laatste week van augustus 2010

Ik sta net in de keuken om een kopje thee in te schenken. En ik hoor een geluid dat ik lang niet heb gehoord. Een ritmisch bonkend geluid. Een beetje metaal-achtig. Het duurt even voor ik het herken en dan geloof ik het nog maar half. Dus ik loop terug naar de huiskamer en kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar de thermostaat. Ja hoor: de verwarmingsketel is zojuist uit zijn zomerslaap gekomen! De natuur gaat onverstoorbaar haar eigen gang. Daar komt af en toe nogal wat energie bij vrij, want het is alweer lekker onstuimig buiten.
Voor mij is het ook tijd om aan de slag te gaan met het komende seizoen. Deze week heb ik aardig wat afspraken die precies daar over gaan. Ook ik heb lekker veel energie de laatste tijd, dus dat komt goed uit. Fijn dat de natuur en ik in de pas lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten