zondag 16 januari 2011

Bakboord – Resultaat


Wat een geweldig goed idee om eerst de administratie te doen en de rest even uit te stellen. Oké, ik was er een paar dagen wat chagrijnig van, maar toen was het ook klaar. En daarna gingen de andere klussen veel makkelijker.
Op een ander gebied is 2010 nog niet helemaal afgerond, want ik ben bezig met mijn tadaa-lijst. Daar werd ik meteen weer vrolijk van! Het is het omgekeerde van een to-do-lijst: je zet erop wat allemaal gelukt is de afgelopen tijd en waar je tevreden over bent. En die lijst voor vorig jaar is langer dan ik zou denken, dus hij is nog niet af. Ik heb dat trouwens niet zelf bedacht van die tadaa-lijst. Kijk even op http://lifehacking.nl/algemeen/voldoening-over-het-afgelopen-jaar/ om het hele artikel te bekijken. Staan ook leuke extra tips en hulpvragen...

1 opmerking:

  1. Tja uitgaan van het positieve is inderdaad veel leuker, en geeft je een beter gevoel.
    Wellicht zou je een taadaado list kunnen maken.
    Wat is je wel gelukt, en waar ben je nog niet aan toe gekomen...

    Als ik erover na denk is het eigenlijk wel frappant dat iedereen deze lijsten aan het eind of begin van een jaar maakt. ( waarom?)
    Zelf heb ik maar besloten om in januari te gaan analyseren en pas in maart mijn lijstje te gaan maken. ( of zou dit onder uitstellen vallen?)
    Ik zal covey er eens op naslaan....

    Groet,
    Saskia Brandsma
    mede orbist...

    BeantwoordenVerwijderen