maandag 24 januari 2011

Spotlight - Vierde week van januari 2011

Gisteren heb ik een workshop gehad over efficiënt en aandachtig hardlopen: ChiRunning. Het was helaas een dag van weinig bewegen en veel stilstaan in de kou en toch (of misschien: daardoor) heb ik nu spierpijn. Gelukkig is het vandaag nog een beetje een rustdag. Vanaf morgen ga ik weer stevig aan de bak. Het wordt een afwisselende week met leuke dingen. Onder andere doe ik de intakes voor een ontwikkeltraject met een afdeling van de Gemeente Den Haag. Daarna kan ik het programma gaan maken. Het is een hoop werk, maar als ik me richt op één ding tegelijk, komt het wel goed. Contact, inspiratie en creatie. Ik heb er veel zin in. En als ik vandaag mijn klusjes af krijg, kan ik mijn focus verleggen en ben ik er helemaal klaar voor! Steeds de spotlight op één taak, dat helpt om mijn aandacht te richten en niet te verzuipen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten