maandag 10 januari 2011

Bakboord – tweede week van januari 2011

Mijn week begon een beetje stroef. De wekker ging toen ik op m'n diepst aan het slapen was (verhelderend hoor, zo'n Sleep Cycle app!), dus ik deed er uren over om wakker te worden en op te starten. Toen ik eenmaal zin had om wat te gaan doen, was de laptop leeg, deed het toetsenbord het niet en had ik de zon recht in mijn gezicht staan. Zucht.
Het is weer tijd om aan de bak te gaan met de administratie en dat is niet mijn favoriete klus, misschien dat ik daar last van heb. Wellicht is het verstandig om daar dan even voorrang aan te geven. Des te eerder is het voor de bakker en kan ik me weer richten op de andere kanten van het ondernemerschap. De to-do lijst gaat dus even overboord. Deze week eerst maar zorgen dat 2010 is afgerond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten