zondag 27 maart 2011

Kompas - Laatste week van maart 2011

Ik ben een beetje onrustig. Ik ben eraan gewend geraakt om uitgebreid over offertes en trainingsprogramma's en dergelijke te kunnen nadenken, doorvoelen en priegelen. Maar de laatste tijd word ik uitgedaagd om dingen snel te beslissen, voor te bereiden en te doen. Nou ben ik in mijn vrije tijd best te porren voor spontane acties, maar mijn neiging tot perfectionisme zit me in de weg als ik op werkgebied even snel iets moet maken. Dan word ik onzeker en dat komt mijn productiviteit niet ten goede.
Deze week wil ik mezelf er af en toe aan herinneren dat ik kan vertrouwen op mijn innerlijke kompas, dat het niet perfect hoeft te zijn en dat ik in het moment vrij ben om flexibel met elke situatie om te gaan. Als het doel duidelijk is, komt het allemaal wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten