zondag 13 maart 2011

Slinger - Tweede week van maart 2011

Het begint bijna op werk te lijken! Eind vorige week heb ik 3 hele dagen achter elkaar getraind. Aan de ene kant was het niet zo handig om mijn eerstvolgende vrije dag door te brengen op een wiebelige ladder en gewapend met kwast en roller om een vriendin te helpen haar nieuwe huisje bewoonbaar te krijgen voor de verhuisdatum. Maar het was wel erg fijn om even niet te hoeven nadenken, praten en luisteren. Het lichaam was aan de beurt om te werken, wat heel heilzaam was en goed voor de energiebalans. Deze week begint met een dag koortsachtig het materiaal afmaken voor de training van woensdag. Dinsdag zit volgepland met coachgesprekken. Weer 3 volle dagen aan de bak. Het moet niet gekker worden.
Als ik ook de komende week de slinger tussen de streepjes kan houden, zit ik wel goed. Het goeie nieuws is: mijn werkplek van dinsdag heeft zeezicht, dus als het even kan duik ik na werktijd snel de duinen in om het hoofd leeg te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten