maandag 30 mei 2011

Lijst - Laatste week van mei 2011

Er ligt een enorme to-do list voor mijn toetsenbord, de ochtend is alweer bijna om en toch voel ik me rustig, alsof ik alle tijd van de wereld heb. Misschien komt dat omdat het allemaal makkelijke opdrachten aan mezelf zijn, leuke dingen vaak zelfs, of kleine klusjes die zo gedaan zijn. Komt wel goed dus. Daar word ik rustig van. Wat een verschil met gisteravond, toen het leek alsof er deze dag een hele berg werk op me lag te wachten. Daar werd ik helemaal niet rustig van! En als ik dan half in slaap viel, schoot me wéér iets te binnen wat ook nog moest. Maar zodra het in een lijstje stond, zodat ik het niet meer kon vergeten, kreeg ik overzicht en bleek het allemaal wel mee te vallen. Heerlijk geslapen! Lang leve lange lijstjes.

Het Woord Van De Week gaat op vakantie. De komende 2 maandagen ben ik in het buitenland aan het werk, dus zal er geen Woord verschijnen. Vanaf 20 juni kun je weer op me rekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten