maandag 3 oktober 2011

Gat - Resultaat

Aan de ene kant viel het mee, aan de andere kant viel het tegen. Ik ga zo toch maar bij hoge uitzondering een pijnstiller halen, want het geneest netjes en zonder ontsteken, maar ik ben de napijn helemaal zat. Het gat dat deze week juist werd gevuld, zie je op de foto. Sinds gisteravond hebben we een hondje! Een Engelse cocker spaniel die eerst Willy heette en daarna Bijou. Vinden we allebei niks, dus het wachten is op een beter idee... Als je een leuke en passende naam mailt of post, beloof ik je dat ik een gat in de lucht spring!

1 opmerking:

  1. Droopy
    Doofus
    Dabber
    Krusty

    Drie (het is zijn derde naam) in allerlei talen:

    Taro
    Tati
    Besar
    Bite
    Tatu
    Fadi
    Saso
    Ilan
    Nacha
    Nihi
    Kilko
    Chum
    Mawa

    Ik geef het op, zoek het zelf maar uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen