maandag 3 oktober 2011

Trap - Eerste week van oktober 2011

Wat voel ik me af en toe onhandig (is dat een gevoel?) met die hond! Het is allemaal nogal vers, dus we begrijpen elkaar niet altijd helemaal. En hij is in het Frans opgevoed, dus het kan nieteens aan hem liggen... Eigenlijk is het ook wel grappig om weer eens even 'bewust onbekwaam' te zijn. Dat is de trede op de 'trap van bekwaamheid' waar ik als trainer of coach mensen vooral wil brengen. De plek waar je leergierig wordt, zodat je kunt gaan ontdekken en oefenen voor de stap naar 'bewust bekwaam'. En niemand hoeft het van mij meteen te kunnen. Knoeien mag, want daar leer je van. En ook ik zou deze oncomfortabele fase het liefst gewoon overslaan. Ik kan denk ik net met mijn vingers over de rand van die trede, dus ik ga zo weer lekker klungelen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten