maandag 24 oktober 2011

Leeuw - Vierde week van oktober 2011

Een zeldzaamheid. Bij de upgrade van mijn besturingssysteem kwam er een fout naar boven en herstellen lukte alleen door de boel opnieuw te installeren. Het nieuwe systeem werkt inmiddels, een groot deel van mijn data heb ik ook terug, maar mijn vertrouwde instellingen zitten (nog) verstopt in mappen die nu vergrendeld zijn. En daar baal ik van, want nu kan ik bijvoorbeeld niet bij mijn foto's, mailarchief en muziek. Hoewel ik de neiging heb om me te laten verlammen, weer in bed te kruipen en het probleem te negeren, wil ik gewoon door. Redden wat er te redden valt en de rest dan maar vergeten en opnieuw beginnen. Leeuwenkracht heb ik daarbij nodig. Of misschien leeuwinnenkracht, dat weet ik eigenlijk niet precies. Makkelijk te ontouden deze keer, want het besturingssysteem dat me de das om deed... heet Lion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten