maandag 23 januari 2012

Greep - Vierde week van januari 2012

Dit wordt een klimweek. Niet dat ik nou elke dag in de wand te vinden ben (op drie dagen slechts en meestal niet eens om zelf te klimmen), maar bijna elke dag ben ik met klimmen bezig. En dat is eigenlijk best lang geleden realiseer ik me nu. De komende dagen ga ik weer wat grip zien te krijgen op mijn to-do lijstje voor TraveLait, het samenwerkingsverband met collega Errit. We delen zowel het klimmen als het trainen en zijn lekker bezig met een paar leuke en effectieve programma's voor teamontwikkeling. Van het weekend heb ik ons aanbod op bedrijfsuitje.nl gezet en er liggen nog wat plannen te wachten om uitgevoerd te worden. Aanpakken, vastpakken en doorpakken dus. God zegene de greep, want ik heb erg veel zin om binnenkort een paar teamactiviteiten te doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten