zondag 15 januari 2012

Zonnebloem - Resultaat

De week vloog voorbij en ik heb eigenlijk weinig aan de Zonnebloem gedacht. Toen ik mijn recente kiekjes doorbladerde zoek naar de bijbehorende foto, had ik weinig hoop dat ik wat zou vinden. Maar... spelend met mijn nieuwe Zelfontspanner App op een hotelkamer, fotografeerde ik een prachtig zonnig behangetje. Genoten heb ik van het winkelen met een Personal Shopper zodat ik iets passends heb voor de bruiloft van mijn moeder vrijdag. En ik heb ook genoten van de examens van mijn deelnemers aan de Orbis opleiding. Niet iedereen slaagde bij de eerste poging, maar de zonnige kant van de herkansingen was elke keer dat mensen zichzelf overtroffen. Mijn innerlijke glimlach was voelbaar toen ik veel aangename reacties kreeg op het jurkje dat ik aan had toen ik de foto maakte. Die reacties maakten me verlegen en blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten