maandag 6 februari 2012

Stoom - Eerste week van februari 2012

Ik ben lekker op stoom vandaag. Vroeg op, meteen een paar kilometer gelopen met Darwin, daarna aan het werk en zin in de dag en de rest van de week. Morgen ga ik heerlijk een middagje in de sauna zitten. En het stoombad trouwens. En woensdag kom er een 'mannetje' voor het jaarlijkse onderhoud aan de CV ketel. Goeie timing, wat dat is een apparaat dat wel wat extra aanmoediging kan gebruiken met dit weer! Mijn associatieve hersenhelft gaat even met me op loop terwijl ik dit schrijf. Stoom - stomerij - kleding, en tegelijk hoor ik de vuilniswagen door de straat rijden dus dan gaat het over naar kledingkast uitzoeken - opruimen - weggooien. Het lijkt me best lekker om weer wat ruimte te maken boven. Ach, als ik toch lekker op stoom ben kan ik wel een voorschotje nemen op het voorjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten