maandag 27 februari 2012

Berg - Vierde week van februari 2012

Een beetje trots ben ik wel: de eerste uitgave van TopTeam Magazine is uit! Het eerste tastbare resultaat van het samenwerkingsverband met een collega trainer. En onderdeel van de plannen die we hebben gemaakt om onze actieve teamtrainingen onder de aandacht te brengen van mogelijke opdrachtgevers. Deze week ben ik druk met postzegels plakken, adressen opzoeken, enveloppen vullen en de bijbehorende brieven schrijven. Ik heb er een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant zie ik er als een berg tegenop. Want het zit een hoop werk in en wat als het niets oplevert? Aan de andere kant vind ik het geweldig leuk dat ons Magazine eindelijk geprint en gevouwen is en ik zie ernaar uit om het aan iedereen te laten zien. Dan sta ik in gedachten al op die berg en zwaai enthousiast met het resultaat van als die inspanningen. Laat ik me maar richten op dat laatste idee, dat maakt het uitzicht een stuk aantrekkelijker!
Mocht je nieuwsgierig zijn naar ons TopTeam Magazine: download de pdf via mijn site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten