maandag 2 april 2012

Welkom - Eerste week van april 2012

De afgelopen dagen ben ik een beetje sip. Daar is geen duidelijk aanwijsbare reden voor. En dat maakt het dan ook weer meteen een beetje lastig om er wat aan te doen. Dat zou ik natuurlijk wel graag willen: het probleem oplossen! Weg met die lente-blues! De zon schijnt dus gij zult lachen & vrolijk zijn! Niet dus. Maar het idee dat ik ook nog eens een keer onterecht of ongeoorloofd sip ben, maakt het alleen maar erger. Nee zeggen tegen de Nee is dus geen oplossing. Als de deur dicht blijft, houdt de ongewenste vreemdeling niet op met aanbellen. Dan blijft er over: accepteren. Ja zeggen tegen de Nee. Welkom tegen de ongenode gast. Goeiemorgen, ik ben Letty. Ik voel me even een beetje sip en dat is oké. Hoe gaat het met jou?

1 opmerking:

  1. hoewel het wat lastiger wordt om me van hieruit, te weten hoe het voelt en is om met je te "mingelen" vind ik nee zeggen tegen de nee, wel een hele creatieve uitleg, al begrijp ik niet zo goed wat je ermee bedoelt. Met mij gaat het verder een stuk beter dan vorige week, toen ik wel last had van een voorjaarsdip op m'n liesblesurre na dan. Is het eerlijk van me dat ik me schuilhou achter mijn uitkering en dat ik mijn leven glansrijk saboteer met koffie en een computer spel? wat moet ik denken van al die narratieven die Den Haag over ons uit "spuilt" moet ik ze nog opnoemen? id kaart (voor kinderen onder de 12...ook), medisch dossiers, verhoogd eigen risico in je zorgpakket, ik rook niet maar het volledig criminaliseren van hennep teelt......langzamerhand komt die repressie zomaar mijn kant op, maar ik ga vanavond volle bak die D-Jeugd van Dss een training geven (lies-blesurre of niet) kortom ik doe wat ik kan op erbovenop te blijven.(voetbal)

    Letty, dank dat ik je woord van de wek mocht gebruiken als blog....-;) en ik wens je een goeie week (niet teveel denken aan klimmen? misschien dat klimmen verslavend is....-;) ai sorry dat ik dit moest lezen...ahum.

    grt, Jaime

    BeantwoordenVerwijderen