dinsdag 10 april 2012

Welkom - Resultaat

Geweldig! Eindelijk heb ik een reden om sip te zijn: Eric is gevallen tijdens het Paasweekend in Luxemburg (klimmen is niet gevaarlijk; klimmen zonder touw wel...). Ambulance, ziekenhuis, MRI, CAT, een heleboel pijnstillers en een dagje eerder naar huis. Het vonnis: gebroken ruggenwervel. Alles doet het gewoon, dus er zijn geen zenuwen geraakt ofzo. Maarja, het is natuurlijk wel bijzonder pijnlijk en bewegen lukt maar een klein beetje.
Hier speelt een beetje hetzelfde als vorige week: we hebben een heleboel om opgelucht, blij en dankbaar voor te zijn. Want het had natuurlijk vele malen erger kunnen zijn, dat realiseer ik me absoluut. Maar ik voel me zwaar en moe en bij vlagen verdrietig. En laat ik daar dan ook maar eens 'Welkom' tegen zeggen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten