maandag 3 december 2012

Beest - Resultaat

Een beetje meer aandacht voor Het Beest in mij bracht wel wat extra energie. Een paar keer stond ik voor een rotklusje en nu dacht ik wat makkelijker: 'kom, even een uurtje als een beest te keer gaan en dan is het gebeurd'. Dat hielp geweldig! Daarnaast stond mijn filter op een wat lager pitje, waardoor ik (inderdaad) makkelijker mijn instinct of ingevingen kon volgen zonder tussenkomst van de neiging om de reflex te onderdrukken. Voorbeeldje: de banden van 2 auto's geleden staan nog steeds in de schuur. Die hebben we nu eindelijk maar eens op Marktplaats gezet. Ingeving: even een foto van de bandenmaat maken, da's handig. Kritiek: ah joh, dat is vast niet nodig. Normaal zou ik meer luisteren naar de commentaar stem, maar nu niet. En het was me toch handig dat ik die detailfoto had gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten