maandag 10 december 2012

Dobbelsteen - Tweede week van december 2012

Lastig, lastig. Ik ben bezig met verschillende afspraken te plannen met verschillende groepjes mensen. Dus dan geef ik een paar data door waarop ik kan en dan duurt het best lang voordat er vanaf de andere kant een besluit komt. Dus ondertussen durf ik niet dezelfde opties door te geven aan een ander gezelschap, want je zal net zien dat beide clubjes voor dezelfde dag kiezen. Gevolg is wel dat de mogelijkheden steeds later komen, hoewel er best kansen zijn op kortere termijn. Alleen weet ik nog niet welke... De controlfreak in mij heeft er grote moeite mee dat ik zo weinig invloed heb of dat proces. En het herkennen dat het maar een deel van mij is, geeft alweer rust. Dan kan ik makkelijker wachten tot de dobbelsteen stil ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten