maandag 25 februari 2013

Bloemetje - Resultaat


Dacht ik net dat de lente in het land was, begon het weer te vriezen en te sneeuwen! Maakt niet uit; dat levert ook mooie bloemetjes op... Wat waardering betreft, dat was er volop deze week. Ik kon een heleboel complimenten uitdelen aan mijn studenten van de coachopleiding toen ik het huiswerk aan het nakijken was. Mijn collega-trainer was daar ook blij mee, want die had de neiging om alleen te benoemen wat er beter kon. Zelfs mijn fortune cookie deed mee: 'Je vriendelijke woorden betekenen vel voor iemand die dicht naast je staat.' Een andere mooie quote kwam van een Scout die met zijn groep deelneemt aan een workshop voor Groepsontwikkeling. 'Een blij kind is alle erkenning die ik nodig heb.' Daar word je toch blij van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten