maandag 4 februari 2013

Scherm - Resultaat


Starend uit het raam van de trein begon ik wat te mijmeren over het woord scherm. Projectiescherm, beeldscherm, regenscherm. Be-scherm-ing. Wat een mooi woord eigenlijk. Zo had ik het nog nooit bekeken!
Wat ik vooral nodig had deze week, was bescherming tegen te elementen. Wat een weer! Dankzij goeie (beschermende) kleding was het buiten wel te doen. Maar het was vooral een goeie week om lekker binnen achter het beeldscherm te zitten met een kopje thee.
Oja en wat heeft die foto er dan mee te maken? Ik moest dit roofdier tijdens een wandeling even beschermen tegen een onbeleefde soortgenoot die dacht zijn tanden in Darwin z'n bontjas te kunnen zetten. Dat herinnerde ik me ineens weer toen ik deze foto tegenkwam vanmorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten