maandag 11 februari 2013

Hok - Tweede week van februari 2013

Normaal gesproken ben ik best een voorstander van chaos. Ik gedij in bende zullen we maar zeggen. En toch blijkt ook daar een grens aan te zitten. Nu ik best veel werk heb van verschillende opdrachtgevers, wordt het toch wat onoverzichtelijk om de vloer van mijn werkkamer. (Want in de kasten past het al lang niet meer...) Mijn missie voor deze week is dan ook om daar eens wat orde in te scheppen. Natuurlijk wordt de troep daar eerst groter door. Dat weet ik gelukkig van tevoren. En ik weet ook dat het meer tijd gaat kosten dan ik verwacht. Maar als het straks klaar is, en ik alle spullen in hun eigen hokje heb kunnen stoppen, dan geeft dat enorm veem rust en overzicht. En bewegingsruimte in mijn werkhok!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten