maandag 3 juni 2013

Curry - Eerste week van juni 2013

Zo, dat was me een intensief weekendje. Ik heb de neiging om alle vermoeidheid van vandaag met verbazing en lichte irritatie te wijten aan de activiteiten van de zondag. De 3 volle dagen trainen (en de wat korte en onrustige nachten) daarvoor vergeet ik blijkbaar alweer snel. Fijn om mezelf toch even aan te herinneren, want dat maakt het makkelijker om me deze dag te gunnen voor herstel. Ik had vanmorgen even de neiging om die moeheid niet te accepteren en de druk voor vandaag op te voeren met een stevige to-do lijst. Nu kan ik met meer mildheid naar die lijst kijken, zo van: alles wat lukt is meegenomen en de rest komt morgen wel. Want als ik vandaag rustig aan mag doen van mezelf, ben ik morgen weer op normale sterkte. Forceer ik de boel, dan kost het me waarschijnlijk tot en met woensdag om bij te komen. Dat is makkelijk kiezen. Ik serveer deze dag met een mild sausje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten