maandag 17 juni 2013

Rad - Resultaat

 
Oh sjonge, dit was weer eens zo'n week waarin ik nul keer aan mijn Woord heb gedacht. Ik moest zelfs even terugkijken wat ik ook alweer bedoelde met dat rad. Grappig dat het woord 'weerstand' in het stukje voorkomt, want dat thema kwam ook voorbij in het blok van de Orbis opleiding die ik donderdag en vrijdag gaf. Dat ging over werken met de waarde van weerstand. Weerstand is een bescherming tegen iets dat belangrijk voor je is. Een waarde. Als die in gevaar komt, geeft dat een reactie. En dat is soms een reactie die wat onhandig is voor jezelf en/of de buitenwereld. De waarde die bij mij in de knel kwam is denk ik rust. Ruimte voor mezelf. Het bewust worden daarvan gaf alweer wat ontspanning en de mogelijkheid om die behoefte even uit te stellen. Want straks is het vakantie en heb ik zeeën van rust en ruimte voor mezelf!

Ben je of ken je trouwens iemand die op zoek is naar een goeie, brede, ervaringsgerichte, PostHBO erkende coach/trainer opleiding? Instituut Orbis start in september weer nieuwe opleidingen. En korte trainingen en workshops. Binnenkort zijn er proefdagen en informatie avonden. Kijk eens op http://www.instituut-orbis.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten