maandag 10 juni 2013

Rad - Tweede week van juni 2013

Dit is een week van afronden en ook van voorbereiden. Zo met de vakantie in zicht komt de ene cyclus tot een einde en is er ook al aandacht voor het aanslingeren van een nieuwe ronde na de zomer. Als raderen die in elkaar grijpen. Ik vind dat een beetje onrustig, want deze periode zag ik eigenlijk als afbouw tijd om rustig de vakantie in te gaan. Maar nu het een combinatie wordt van aflopen en opstarten, ontstaat er wat weerstand. Een deel van mij wil dat helemaal niet. Aan de andere kant kost het me na een lange pauze altijd veel moeite om weer op gang te komen. En daarom is het wel prettig als ik nu alvast een voorschotje kan nemen op september. Dan kan ik wat rustiger opschakelen. Want optrekken in de derde versnelling kost wel erg veel energie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten