maandag 2 september 2013

Muur - Eerste week van september 2013

Een hele tijd heb ik tegen deze week opgezien als een muur. Hij zit namelijk compleet volgestapeld. Met afspraken door het hele land, waardoor ik 3 dagen van huis ben en nogal wat werkuren en kilometers voor de boeg heb. En ineens realiseerde ik me dat dit voor veel mensen een gewone werkweek is. En dat het pure luxe is dat ik de hele maandag vrij heb en dat deze gekke week voor mij een uitzondering is. Dat hielp. 
Toen ik zag hoe relatief het was, viel het label 'mission impossible' eraf en kon ik oplossingen gaan bedenken. De logistiek is  rond, de oppas voor de hond is geregeld en ik heb vandaag genoeg tijd en rust om alles goed voor te bereiden. Eigenlijk zit ik nu al bovenop op die muur. Het zwaarste werk is gedaan en nu heb ik overzicht. De komende week is een kwestie van netjes omlaag klimmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten