maandag 30 september 2013

Sloffen - Eerste week van oktober 2013

Vorige week was ik voor een intake bij een bedrijf. Ze hebben een nieuwe manier van werken ingevoerd, maar dat wil nog niet zo best lukken in de praktijk. Het goede nieuws is dat de achterstanden beginnen te slinken, nu het systeem eindelijk goed functioneert. Die kwam onverwacht even binnen. Ik heb ook wat achterstanden. Maarja, geen wonder, want mijn systeem functioneerde ook even niet optimaal. En toch ging het werk door. En ik ook. Dus geen tijd voor onderhoud. 
Mijn opdracht voor de komende week is dan ook: het systeem weer op orde krijgen. Genoeg slapen, goed eten, een beetje sporten en misschien een paar keer 'nee' zeggen. Dan blijft er vast eindelijk wat ruimte over om weer bij te sloffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten