maandag 7 oktober 2013

Sloffen - Resultaat



Nou, oké dat bijsloffen is nog niet helemaal gelukt. Daar heb ik nog een paar dagen extra voor nodig. Wat wel verrassend goed lukte is een bepaalde klimroute op Monte Cervino (een holle berg van beton in de polder bij Bergschenhoek). Vanwege het gebrek aan voorgebakken grepen sprak die me altijd erg aan, maar ik heb me er een paar keer stevig op verkeken. Eng, lastig, niet te doen. Aangemoedigd door mijn klimmaatje die hier voor het eerst was, heb ik het nog eens geprobeerd en warempel... Ik kwam boven. Op m'n sloffen! Nouja, het was ook weer niet zo heel erg makkelijk, maar in elk geval heb ik de uitdagingen deze keer overwonnen. Voorklimmend en met harde zijwind. 
Als bedankje voor klimmaatje Bert die niet gehinderd door belemmerende voorkennis bewees dat ook negatieve resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst, deze stoere foto van hem in dezelfde route.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten