maandag 7 oktober 2013

Lader - Tweede week van oktober 2013

Zoals ik al zei: het bijsloffen is nog niet helemaal gelukt. Want naast achterstallig werk had ik ook last van achterstallig onderhoud aan mezelf. En dat moet toch echt eerst aandacht krijgen voordat ik een beetje effectief kan functioneren. Dat was ik even vergeten. Dus gisteren was het uitslaap- en roedeldag. Vandaag is De Dag Voor Mezelf. Want dat heb ik nodig om bij te tanken: alleen zijn. Ik heb alle to-do-lijstjes doorgeschoven naar morgen en ga straks een paar uur heerlijk het bos in met de hond. Eind van de middag maar weer eens naar de sportschool (niet in de laatste plaats vanwege de sauna). Tussendoor een paar keer lekker gezond eten en dan verwacht ik aan het eind van deze dag wel weer opgeladen te zijn. Als m'n accu vol is, is de rest van de wereld weer aan de beurt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten