maandag 14 september 2009

Orde - Derde week van september 2009

De week die voor me ligt, laat zich nogal lastig structureren. Afspraken komen en gaan en worden verplaatst of pas op het laatste moment bevestigd. En door het plotselinge overlijden van een tante, ben ik daar nu zelf ook aanstichter van, want ik heb wat moeten schuiven om naar de uitvaart te kunnen. Ik word er wel een beetje bibberig van omdat ik het niet helemaal zeker weet of alles nu op de goede plek in de planning terecht is gekomen. En door mijn verstrooidheid van het afgelopen weekend (mijn favoriete spijkerbroek ligt nog in de Ardennen, andere spullen zijn hier terecht gekomen terwijl dat niet de bedoeling was...) heb ik daar minder vertrouwen in dan anders. Laat ik maar gewoon mijn best doen om alles rustig stap voor stap aan te pakken en niet te veel te piekeren. Dan komt het vast wel in orde.

1 opmerking:

  1. Ach de een vergeet zijn favo spijkerbroek in de Ardennen; de ander laat zijn favo shirt liggen in de bus...alles zal reg komn!

    BeantwoordenVerwijderen